خرید استیکر با طرح دلخواه

خرید استیکر با طرح دلخواه

مقدمه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اقدام به خرید استیکر با طرح دلخواه خود کنید؟ آیا می دانید استیکر ها از چه جنسی هستند و چه کاربردی دارند؟

ما تصمیم داریم ‌در این مطلب شما را با استیکر ها آشنا کنیم. همین طور شما می توانید با راهنمایی طراحان و متخصصان لوتوس، طرح دلخواه خود را خریداری نمایید.

خرید استیکر با طرح دلخواه
خرید استیکر با طرح دلخواه از تیم لوتوس

استیکر چیست؟

دکوراسیون‌ می تواند تاثیر بسزایی‌ در روحیه ما بگذارد. به همین خاطر ما همیشه به دنبال راه های مقرون به صرفه هستیم تا تنوع مورد نیاز را برای محیط اطراف خود ایجاد نماییم. استفاده از استیکر های دیواری، می تواند ظاهر دیوار ها را از یکنواختی درآورد. شما می توانید با استفاده از طرح های متنوع استیکر ها، رنگ و لعابی تازه و نو به دکوراسیون اطراف خود بدهید.

استیکر، لایه ای نازک از روق های پی وی سی یا همان وینل است که خود چسب دار هستند. این استیکر ها، در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. بنابراین برای هر سلیقه و سبک دکوراسیون، طرحی وجود دارد که هر شخصی می تواند از آن استفاده نماید.

اگر به دنبال کوتاه ترین راه برای تغییر محیط اطراف خود هستید، به شما خرید استیکر های لوتوس را پیشنهاد می دهیم.

استیکر ها، به وسیله دستگاه های خاصی برش پی وی سی می خورند و پس از آن که لایه محافظ روی آن ها کشیده شد، به شکل رول بسته بندی می شوند.

خرید استیکر با طرح دلخواه
خرید استیکر با طرح دلخواه از تیم لوتوس

کاربرد های استیکر

استیکر ها، در طرح های مختلف و با رنگبندی بی نظیر و گسترده چاپ می شوند. تنوع این محصول به قدری زیاد است که برای هر سلیقه ای مناسب است. همین طور نصب آسان آن، می تواند هر فردی را ترغیب نماید تا طرح دخواه خود را‌ چاپ نموده و آن را به دیوار محیط خود بچسباند.

ابعاد هر استیکر بسته به طرحی که دارد، متفاوت است. شما می توانید با در نظر گرفتن دیواری که می خواهید استیکر را بر روی آن بچسبانید، ابعاد استیکر را انتخاب نمایید.

شما می توانید با استفاده از استیکر های لوتوس، زیبایی بی نظیری در دکوراسیون محیط خود ایجاد نمایید. همین طور می توانید به وسیله این استیکر ها، نواقص و ناهمواری های دیوار را پوشش دهید. به طور مثال ممکن است جای میخ و یا خراشیدگی بر روی دیوار شما مانده باشد که زیبایی دیوارها را خدشه دار کرده است. شما با چسباندن یک استیکر دیواری می توانید کلیه این ها را کاور نمایید.

لازم به ذکر است که این نوع از استیکرها را می توانید با استفاده از دستمال نم دار تمیز نمایید و نیازی نیست نگران گرد و خاک نشسته بر روی آن باشید.

استیکر های لوتوس برای هر سطح‌ صاف و صیقل خورده ای مناسب است. شما می توانید طرح دلخواه خود را بر روی انواع سطوح مانند کاغذ دیواری، چوب، کاشی، سرامیک، آیینه، کمد، کابینت و… بچسبانید.

استیکر ها و یا همان بر چسب های دیواری، می توانند همانند یک نقاشی بی نظیر بر روی دیوار محیط شما، خود نمایی کنند. قیمت مقرون به صرفه این نوع از استیکر ها به نسبت نقاشی، کاغذ دیواری و… و هم چنین نصب سریع و راحت آن ها، بیش تر از سایر متریال های موجود در بازار مورد استقبال قرار گرفته اند.

خرید استیکر با طرح دلخواه
چاپ و تولید و خرید استیکر با طرح دلخواه

چگونه استیکر دلخواه خود را سفارش دهیم؟

شما می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نموده و با راه های ارتباطی موجود که تیم لوتوس برای شما فراهم کرده است، با طراحان این تیم تماس برقرار نمایید.

طرح دلخواه خود را ارائه دهید و منتظر بمانید تا در کم ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم متخصص لوتوس، می تواند با دادن ایده های نوتر و جدیدتر، رضایتمندی شما را جلب نماید و در صورت نیاز و صلاح دید می توانید طرح خود را دست خوش تغییر نمایید.

خرید استیکر با طرح دلخواه
خرید استیکر با طرح دلخواه از سایت لوتوس

در زمان خرید استیکر با طرح دلخواه به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از سفارش و خرید استیکر، ابتدا دیوار و یا فضایی که قصد دارید استیکر را بر روی آن بچسبانید را مشخص نمایید. هم چنین مود و حالت آن فضا را نیز در نظر بگیریدچرا که استیکر ها می توانند روی تغییر مود و حالت فضا تاثیر گذار باشند.

در ضمن باید به میزان فضای مورد نظر خود توجه کنید. مسلما ابعاد و اندازه استیکر روی قیمت آن بی اثر نیست. هم چنین رنگ و طرح استیکر انتخابی شما باید با فضا و رنگبندی دکوراسیونی که دارید، هارمونی داشته باشد. نباید طوری باشد که وقتی کسی آن را مشاهده کرد توی ذوقش بخورد.

پس در نتیجه از مهم ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید، ابعاد، مود محیط و رنگبندی و یا رنگ های به کار رفته در استیکر است.

اگر زمان خرید استیکر، به کلیه موارد نام برده شده توجه نمایید، می توانید جلوه ای ویژه و خاص به فضای دکوراسیون محیط اطراف خود دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما