راهنمای تخصصی نصب استیکر روی شیشه ماشین

نصب استیکر روی شیشه ماشین

نصب استیکر روی شیشه ماشین و فوت های کوزه گری این کار که لازم است قبل از انجام بدانید. شما برای استفاده از استیکر کدام قسمت از ماشین را ترجیح می‌دهید؟ یکی از گزینه‌هایی که جهت چسباندن انواع استیکرها مطرح می‌شود، ماشین‌های مختلف هستند. در واقع استفاده کردن از استیکر بر روی ماشین‌ها شیوه‌ای محبوب و مناسب برای بیان علاقمندی‌ها، بیان شخصیت و حمایت از برخی علایق خاص می‌باشد، علاوه بر آنکه چسباندن استیکر بر روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار، اتوبوس‌های شهری و غیره می‌تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد. برای نصب استیکر روی ماشین باید حتماً فاکتورهایی جهت مکان مناسب چسباندن در نظر داشته باشید، از طرفی سعی کنید چاپ استیکر روی ماشین را به طرز صحیح و ماهرانه ای انجام دهید تا موجب زیبایی هر چه بیشتر اتومبیل شما شود. در این مقاله قسمت‌ های مناسب ماشین جهت چسباندن استیکر را بررسی می‌ کنیم.

آشنایی با نصب استیکر روی ماشین

گفتیم که استفاده کردن از انواع استیکرها بر روی خودروهای مختلف معمولاً روش جالب برای بیان کردن علاقمندی‌ها، بیان شخصیت و حمایت کردن از علایق خاص می‌باشد، به این ترتیب افراد استیکرهای مناسب با سلیقه خودشان را جهت نصب کردن بر روی ماشینشان انتخاب می‌کنند، علاوه بر این بیشتر مواقع نصب استیکر بر روی ماشین جنبه تبلیغاتی پیدا می‌کند، به طوری که بر روی وسایل حمل و نقل عمومی از جمله قطار و مترو، اتوبوس‌های شهری و غیره نمونه‌های متفاوت و مختلفی از استیکرها را می‌بینیم که برای کسب و کارهای مختلف استفاده می‌شوند. اما نکته مهم مکان چاپ استیکر بر روی ماشین است، چون جای مناسب جهت چسباندن استیکر تاثیر زیادی به درک دیگران از این اقدام و حتی زیبایی و ظاهر کلی اتومبیل شما خواهد داشت. برای این منظور جهت نصب استیکر روی ماشین و انتخاب قسمت‌های مناسب برای آن فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

امکان دیده شدن بهتر

پیش از هر چیزی جهت نصب استیکر روی ماشین توجه داشته باشید که امکان دیده شدن آن از جهات مختلف و برای افراد زیادی وجود داشته باشد. چون در غیر این صورت قطعاً اقدام شما جهت کسب و کارها کار بیهوده‌ای خواهد بود.

حفظ کردن رنگ ماشین

در بیشتر مواقع چاپ استیکر روی ماشین با اهداف تبلیغاتی همراه است، مانند آن چیزی که ما هنگام نصب استیکر بر روی وسایل حمل و نقل عمومی می‌بینیم، چون هر از گاهی این تبلیغات را کنده و تبلیغات جدید به جای آن نصب می‌کنیم، پس لازم است که در این خصوص حتماً به این موضوع مهم توجه داشته باشیم که نصب استیکر روی ماشین موجب از بین رفتن رنگ آن نشود و به خودرو ما آسیب جدی وارد نکند.

قانونی بودن

جهت استفاده کردن از برچسب‌های مختلف برای انواع خودروها لازم است که شما در وهله نخست مجوز این کار را داشته باشید، جهت این کار باید مجوز نهادهایی مانند راهنمایی و رانندگی و سازمان زیباسازی را به دست بیاورید.

استیکر شیشه ماشین

کجای ماشین استیکر بچسبانیم بهتره؟

پس از در نظر داشتن فاکتورهای بالا حال نوبت آن است که مکان‌های مناسب جهت نصب استیکر را انتخاب کنید. برای این کار گزینه‌های زیر مکان‌های مناسبی برای نصب هستند:

  • نصب استیکر روی سپر

سپر ماشین از قسمت‌های صاف و بزرگ آن می‌باشد، به همین دلیل به آسانی قابل رویت است و جای مناسبی جهت چاپ استیکر روی ماشین می‌باشد. اگر استیکرهای مختلف را بر روی این قسمت نصب کنید، افراد زیادی همواره آن را می‌بینند.

  • نصب استیکر روی پنجره

قسمت دیگر اتومبیل‌ها که البته با یک دید بسیار عالی برای نصب استیکر روی ماشین می‌باشد، پنجره‌ها هستند. در بیشتر مواقع نیز استیکرهای تبلیغاتی بر روی پنجره وسایل حمل و نقل عمومی نصب می‌شود، چون دید بسیار خوب و عالی جهت نمایش دادن استیکر دارند. از طرفی اگر استیکرها بر روی شیشه نصب شوند، از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل وسیله پیشگیری می‌شود، به این ترتیب تابش آفتاب آزار و اذیتی برای مسافران نخواهد داشت.

  • نصب استیکر روی بدنه ماشین

سومین قسمتی که می‌تواند انتخابی مناسب جهت نصب استیکرهای مختلف برای ماشین شما باشد، بدنه آن است. بدنه نیز مانند شیشه‌ها سطح صاف و یکدستی دارد و حتی از شیشه‌ها نیز بزرگتر است، به همین دلیل جهت چسباندن استیکرهای با ابعاد بزرگ گزینه مناسبی می‌باشد. پس اگر هدف شما دیده شدن استیکرها توسط افراد زیادی است و قصد دارید مدت زمان زیادی استیکر بر روی خودرو بماند، بدنه آن را انتخاب کنید.

  • نصب استیکر روی درب صندوق عقب

درب صندوق عقب نیز می‌تواند انتخابی عالی برای آن دسته از افرادی باشد که هدفشان از نصب استیکر روی ماشین بیشتر جنبه شوخی، سرگرمی و یا ابراز کردن علایقشان است و مدام نیز استیکرهای مختلف را بر روی آن نصب کرده و سپس جدا می‌ کنند.

  • نصب استیکر روی شیشه جلو یا عقب

از شیشه جلو یا عقب خودرو نیز می‌توانید برای چسباندن استیکرها استفاده کنید که استفاده از استیکر برای این قسمت‌ها نیز بیشتر جنبه حمایتی و حالت سرگرمی دارد، مانند مواقعی که شما قصد حمایت کردن از یک تیم ورزشی یا هر بازی دیگری را دارید.

چسباندن استیکر بر روی خودرو

نکاتی جهت چسباندن استیکر بر روی خودرو

  • برای نصب استیکر روی ماشین چند نکته مهم وجود دارد که باید حتما به آنها توجه کنید:
  • تمیز کردن سطح
  • پیش از آنکه چسباندن استیکر برای سطوح مختلف را شروع کنید، از تمیز و خشک بودن آن مطمئن شوید.
  • استفاده از تکنیک‌های درست

اگر می‌خواهید استیکر شما جذابیت بیشتری داشته باشد و به شیوه‌ای درستی بر روی سطوح مختلف بچسبد، برای این کار حتماً باید از روش‌های درستی استفاده کنید تا هیچ گونه چروکی یا حبابی زیر استیکر به وجود نیاید. نمونه‌ای از این روش‌ها استفاده از محلول آب و کف در زیر استیکر می‌باشد.

مراقبت و نگهداری

نکته بعدی برای چاپ استیکر روی ماشین این است که شما جهت حفظ کردن آن توصیه‌ها و نکات مهم نگهداری را در نظر داشته باشید. چرا که همیشه حفظ هر چیزی از به دست آوردن یا ایجاد آن مهم تر است 🙂

نتیجه‌ گیری

در این مقاله چاپ استیکرهای مختلف بر روی ماشین را بررسی کردیم. چون بیشتر مواقع افراد با این سوال مواجه می‌شوند که کدام قسمت اتومبیل جهت نصب استیکر بهتر است، جاهای مهم و البته مناسب برای نصب کردن استیکر را توضیح دادیم که البته در کنار آن شما باید نکات دیگری مانند نحوه چسباندن درست را در نظر داشته باشید. در پرینت لوتوس می توانید بیشتر با نحوه نصب استیکر روی ماشین و فاکتورهای مهم جهت انتخاب مکان درست نصب و به طور کل همگی مباحث مربوط به صنعت چاپ آشنا شوید. با تشکر از همراهی شما مخاطب ارجمند که تا به اینجا همراه ما بوده اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما