عوامل تاثیرگذار در قیمت پوستر دیواری

شاخص عوامل تاثیرگذار در قیمت پوستر دیواری

مقدمه

امروزه استفاده از کاغذ دیواری و پوستر دیواری بسیار رواج پیداکرده است و حدود 30 تا 40 درصد از خانه‌ها از این متریال استفاده می‌کنند.

اما مسئله مهمی که در استفاده از پوستر دیواری به عنوان تزیینات مطرح است، قیمت آن است. عوامل متعددی در قیمت پوستر دیواری موثر است که در این مقاله می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم.

قیمت پوستر دیواری
مقدمه ای بر قیمت پوستر دیواری

مکان های استفاده از پوستر دیواری

  • منازل

بیشترین کاربرد پوسترهای دیواری زیباسازی منازل است. این متریال به همراه کاغذ دیواری ساده و یا رنگ و نقاشی ساختمان استفاده می‌شود. درواقع پوستر دیواری یک نوع دیوارپوش جدید است که برای نصب روی یک دیوار اصلی در نظر گرفته می‌شود. پوشش همه دیوارها با این متریال به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. برای اثرگذاری بیشتر و دکوراسیون داخلی لاکچری، پوستر دیواری تصویری روی یک دیوار نصب می‌شود. شما حتی می‌توانید از پوستر دیواری در آپارتمان‌های کوچک هم استفاده کنید. استفاده از آن بر روی دیوار هال و پذیرایی، اتاق‌خواب و اتاق کودک بسیار متداول است.

  • هتل‌ها

لابی هتل‌های لاکچری باید از طراحی ویژه و انحصاری برخوردار باشد. لابی اولین مکانی است که در معرض دید مردم قرار دارد و اگر به‌خوبی طراحی‌شده باشد می‌تواند گویای خدمات مطلوب هتل باشد. عدم دقت در چیدمان مناسب روی رضایت مشتری تاثیر منفی می‌گذارد. طراحی بزرگ‌ترین دیوار لابی هتل، ابتکاری هوشمندانه در خلق فضایی خیره‌کننده است. برای تأثیرگذاری بیشتر این مکان می‌توان از پوستر سه‌بعدی با طرحی مناسب استفاده کرد. با اندکی خلاقیت و سلیقه می‌توانید از اعجاز پوستر دیواری تصویری برای جان بخشیدن به فضایی خشک و بی‌روح حداکثر استفاده را داشته باشید.

قیمت پوستر دیواری
عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پوستر دیواری
  • رستوران‌ها

رستوران‌های مجلل و معروف می‌توانند با کمترین هزینه دکوراسیون شیک و مدرن را برای خود فراهم کنند. سرو غذا در محیطی با طراحی حرفه‌ای و متریال مدرن احساس خوبی در مشتریان ایجاد می‌کند. به‌طور مثال استفاده از طرح‌های ویژه برای رستوران‌های بین‌المللی که یادآور سبک زندگی مردم آن کشور باشد، بسیار مطلوب است. یک رستوران چینی یا هندی که از المان‌های ویژه فرهنگ خود برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌کند بسیار جذاب‌اند. همه این تلاش‌ها تا وقتی‌که دیوارها هماهنگ با سبک دکوراسیون تغییر نکنند، بی‌فایده است. قابلیت چاپ تصویر موردنظر بر روی پوستر دیواری تصویری موجب شده تا تحولی عظیم در صنعت طراحی ایجاد شود.

حتی سالن‌های غذاخوری کوچک‌تر هم می‌توانند با انتخاب یک تصویر سه‌بعدی مناسب، فضای خود را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهند.

مهم‌ترین نکته انتخاب طرح مناسب برای طراحی دیوار است. طرحی که انتخاب می‌کنید باید بتواند منظور شمارا به‌خوبی به مخاطبان منتقل کند و حس مثبت در آن‌ها ایجاد کند.

  • مراکز تجاری

پوستر دیواری تصویری در پیشرفت و توسعه کسب‌وکارها بسیار مؤثر است. برخلاف کاغذ دیواری‌ها، این پوسترهای دیواری مخصوص شرکت چاپ‌شده‌اند و یکتا هستند. فروشگاه‌ها، ساختمان‌های اداری، شرکت‌ها و دیگر مراکز تجاری برای تبلیغ محصول یا خدمات خود از انواع پوستر برای دیوارها استفاده می‌کنند. قابلیت چاپ انحصاری بر روی کاغذ دیواری موجب شده تا علاوه بر تصویر انتخابی، امکان چاپ لوگوی شرکت یا آرم سازمانی بر روی پوستر دیواری تصویری هم وجود داشته باشد. به این ترتیب علاوه بر زیباسازی محیط، تبلیغات دائمی و ارزان‌قیمت هم انجام‌شده است.

پوستر دیواری
استفاده از پوستر دیواری

عوامل تاثیرگذار در قیمت پوستر دیواری

  • ابعاد پوستر دیواری

ابعاد پوستر دیواری در قیمت پوستر دیواری بسیار موثر است. پوستر دیواری سه‌بعدی برخلاف کاغذ دیواری معمولی که دارای ابعاد ثابتی است، دارای ابعاد خاصی است زیرا مصرف‌کننده برای یک ابعاد و مکان خاص می‌خواهد از این نوع پوستر دیواری استفاده کند.

نکته‌ای که در مورد پوستر دیواری سه‌بعدی وجود دارد این است که مصرف‌کننده مخصوصاً در دفاتر کاری و شرکت‌ها می‌تواند مطابق با سلیقه‌ی خود از این نوع پوستر در بخش‌های مختلف به‌صورت ترکیبی استفاده کند تا زیبایی آن را دوچندان کند و همچنین قیمت پوستر دیواری هم برای اون نسبت به متریال ایجاد شده بسیار مقرون به صرفه است.

می‌توانید برای داشتن متریال شیک و مخصوص خودتان، از طرح دلخواه خود در ابعاد دلخواهتان استفاده کنید. فقط این نکته را در نظر بگیرید که هرچه ابعاد مدنظر شما بیشتر باشد، قیمت پوستر دیواری هم بیشتر می‌شود.

قیمت پوستر دیواری
موارد مورد مصرف قیمت پوستر دیواری
  • جنس پوستر دیواری

عامل دیگری که در قیمت پوستر دیواری تأثیرگذار است، جنس پوستر است.

مسلم است که پوستر هایی با جنس مرغوب‌تر و قابل شست‌وشو نسبت ب بقیه پوستر ها گران‌قیمت‌تر هستند.

جنس مرغوب و خوب در ماندگاری و طول عمر کاغذ دیواری تاثیرگذار است.

پس اگر قصد خرید پوستری را دارید که تا چندین سال بتوانید از آن استفاده کنید بهتر است به جنس پوستری که می‌خرید اهمیت دهید.

  • طرح پوستر دیواری

عامل دیگری که می‌تواند در قیمت پوستر دیواری تأثیرگذار باشد، طرح آن است. طرح پوستر دیواری با توجه به میزان جذابیت و زیبایی که دارد، می‌تواند در قیمت تفاوت ایجاد کند. شما می‌توانید از طرح‌های سفارشی استفاده کنید که با توجه به این موضوع که مطابق با میل شما و برای شما طراحی‌ می‌شود، قیمت پوستر دیواری هم بالاتر می‌شود.

  • نوع چاپ پوستر دیواری باکیفیت

نوع چاپ مورداستفاده هم از مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه نمایید. حتماً توجه کنید که زیبایی و رزولوشن چاپی در پوستر دیواری و طرح‌های مورداستفاده بر آن از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع چاپ باید زیبایی و رزولوشن بالا را برای پوستر دیواری فراهم آورد. استفاده از تجهیزات مناسب در این زمینه نظیر چاپ اکوسالونت بسیار مناسب است. پس در هنگام خرید سعی کنید از واحد چاپ بخواهید که نوع چاپ اکوسالونت را برای شما انتخاب نماید.

 

86 نظر در “عوامل تاثیرگذار در قیمت پوستر دیواری

  1. AlvinCes says:

    Thanks a lot, Fantastic information!
    pay for essay cheap [url=https://topswritingservices.com]essay writing tip[/url] write my summary for me

  2. AlvinCes says:

    Cheers. Valuable stuff!
    help writing my college essay [url=https://dissertationwritingtops.com]essays writing service[/url] doctoral dissertation writing service

  3. BruceZoria says:

    You have made your position very nicely!.
    best online pharmacy stores [url=https://canadianonlinepharmacybase.com]medicine online order[/url] northwestpharmacy

  4. AlvinCes says:

    Wonderful info. Appreciate it!
    how to write a persuasive essay for kids [url=https://writingthesistops.com]https://writingthesistops.com/[/url] essay writing service recommendation

  5. AlvinCes says:

    You’ve made your point very effectively..
    law school essay writing service [url=https://topswritingservices.com]essaytyper[/url] custom written dissertations

  6. BruceZoria says:

    You reported it exceptionally well.
    northwestpharmacy [url=https://canadianonlinepharmacybase.com]northwest pharmaceuticals canada[/url] canada pharmacy online orders

  7. AlvinCes says:

    Awesome postings. Regards.
    wikipedia essay writer [url=https://homeworkcourseworkhelps.com]how to write a formal essay[/url] ghostwriter services

  8. BruceZoria says:

    Kudos! Numerous postings.
    aarp approved canadian online pharmacies [url=https://canadianpharmacies-24h.com]canada drugs pharmacy[/url] navarro pharmacy

  9. AlvinCes says:

    You said it adequately..
    how to write a successful college essay [url=https://topswritingservices.com]college admissions essay help[/url] ebook writing service

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما