خرید سقف کشسان

خرید سقف کشسان

خرید سقف کشسان

سقف کشسان یکی از مدرن ترین و جذاب ترین سقف های کاذب می باشد. امروزه خیلی از افراد خرید سقف کشسان و اجرای آن را برای دکوراسیون خانه و محل کار خود انتخاب می کنند. همان طور که از نام این سقف ها مشخص است، دارای قابلیت کشسانی می باشد. همین طور از جنس پارچه پی وی سی ساخته و تولید شده اند.

این نوع از سقف های کاذب را می توان در هر اندازه و قالبی که لازم می باشد، با گرمادهی مناسب و استاندارد، کش داده و آن ها را در پروفیل های مخصوص اجرا نمود.

خرید سقف کشسان
همه چیز درباره خرید سقف کشسان

به قدری طرح ها و مدل های سقف های کشسان دارای تنوع می باشد که به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین سقف های کاذب در سطح جهانی شناخته می شوند. شما می توانید با کمک متریال های مختلف طرح های رویا پردازانه ای را اجرا نمایید.

لازم به ذکر است که شما می توانید آن ها را بر روی دیوار نیز اجرا نمایید. همین مسئله می تواند طراحی یکپارچه و منظمی را برای محیط شما رقم بزند.

خدمات سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان دارای تنوع و گوناگونی فراوانی می باشد. همین طور می تواند خدمات متفاوتی را برای شما فراهم نماید. از جمله پر فروش ترین و محبوب ترین آن ها می توانیم از سقف کشسان مات، سقف کشسان مات، سقف کشسان ساتن، سقف کشسان لاکر، سقف کشسان ترنسپرنت، سقف کشسان برلیانت، سقف کشسان باریسول، سقف کشسان سه بعدی و سقف کشسان فیبر نوری نام ببریم.

هر کدام از مدل های نام برده شده، دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند و می توانند به راحتی خود را با هر سبک دکوراسیونی وفق دهند. توجه نمایید که باید در زمان خرید با در نظر گرفتن محیط و محل اجرای سقف کشسان، آن را انتخاب نمایید.

پرینت لوتوس در ادامه شما را برای خرید سقف کشسان راهنمایی خواهد کرد و در این زمینه نکات حائز اهمیتی را خواهد گفت. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مشخصات و ویژگی های کلی سقف کشسان

همان طور که می دانید، امروزه تمامی مواد و مصالحی که در صنعت ساختمان سازی وجود دارند، دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشند که سقف کشسان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه از آن ها نام برده ایم:

  • خاصیت آنتی باکتریال
  • ضد گرد و غبار
  • با قابلیت چاپ تصویر دلخواه
  • طول عمر بالا
  • امکان انتقال به محل دیگر
  • ضد آب و مناسب برای محیط های مرطوب مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و …

در زمان خرید سقف کشسان به این نکات توجه کنید.

همان طور که می دانید، خرید سقف کشسان، امری ساده نیست و باید نکاتی را در این زمینه در نظر بگیرید. در غیر این صورت امکان دارد که به دلیل عدم مهارت و تجربه کافی، با مشکل مواجه شوید.

به محل نصب سقف کشسان فکر کنید.

پیش از این که اقدام به خرید سقف کشسان، حتما محل نصب و اجرای آن را در خانه و یا محیط کار خود مشخص کنید. مشخص نمودن محل نصب سقف کشسان، می تواند در خیلی از امور به شما یاری دهد. در ادامه بیش تر به این مسئله پرداخته ایم.

خرید سقف کشسان
در زمان خرید سقف کشسان به این نکات توجه کنید.

طرح و رنگ سقف کشسان را بر اساس دکوراسیون انتخاب کنید.

از جمله نکات مهمی که باید در زمان خرید سقف کشسان به آن توجه داشته باشید، انتخاب طرح و رنگ آن با توجه به دکوراسیون محل نصب سقف کشسان می باشد. در غیر این صورت امکان دارد که نا هماهنگی بین اجزا و بخش های مختلف دکوراسیون شما ایجاد شود.

متراژ مورد نیاز خود را بررسی کنید.

باید به این مسئله در زمان خرید سقف کشسان توجه داشته باشید که این نوع از سقف ها به صورت متراژی به فروش می رسند. به همین خاطر پس از مشخص نمودن محل نصب آن، باید متراژ مورد نیاز خود را بررسی نمایید.

از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

مسلما به قدری که یک متخصص و اجرا کننده سقف کشسان در انتخاب و دادن راهنمایی های لازم به شما می تواند مفید واقع شود، خودتان در این زمینه مهارت نداشته باشید. متخصصین می توانند بر اساس تجربه و شناختی که در این کار دارند، به بهترین نحو ممکن شما را در زمان خرید سقف کشسان یاری دهند. توجه داشته باشید که اگر در انتخاب طرح مردد هستید، می توانید از یک متخصص کمک بگیرید. به شما توصیه می کنیم که در این زمینه از مشاورین پرینت لوتوس یاری بگیرید.

به کیفیت متریال توجه کنید.

کیفیت متریال می تواند بر روی طول عمر و همین کیفیت اجرای سقف کشسان تاثیر گذار باشد. هم چنین شما دیر تر نیاز به تعمیر آن پیدا خواهید کرد. به همین خاطر باید حتما پیش از خرید و نصب سقف کشسان، متریالی که برای نصب و اجرای آن استفاده می شود را مورد بررسی قرار دهید.

از این رو به شما توصیه می کنیم که حتما از یک فروشگاه و مرکز معتبر و شناخته شده اقدام به خرید سقف کشسان کنید.

خرید سقف کشسان
در زمان خرید سقف کشسان به کیفیت متریال دقت کنید.

یک نظر در “خرید سقف کشسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما