قیمت کفپوش سه بعدی متحرک

قیمت کفپوش سه بعدی متحرک

قیمت کفپوش سه بعدی متحرک

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را درباره قیمت کفپوش سه بعدی متحرک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ابتدا توضیح مختصری در ارتباط با کفپوش ها خواهیم داد.

کفپوش سه بعدی متحرک با استفاده از نورپردازی دیجیتال و نورهای هوشمند به وجود آمده است که در برابر قدم‌ها از خود واکنش نشان دهد که این واکنش‌ها در کفپوش متحرک می‌تواند هدفمند باشد. به‌صورت مثال وقتی شما داخل راهرویی حرکت می‌کنید، ماهی‌ها زیر پای شما فرار کنند یا وقتی روی فضای پاییزی حرکت می‌کنید، برگ‌ها کنار بروند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از کفپوش سه بعدی متحرک مخصوص مکان‌های تقریباً تاریک است تا نورپردازی به‌درستی اعمال شود.

انواع کفپوش های  مدرن برای خانه های امروزی

این کفپوش ها را می‌توان برای تزیین اتاق‌خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه و … به کار برد و علاوه بر آن استفاده از تابلوهای مدرن دیواری زیبایی خانه تان را دو چندان کنید. در نظر داشته باشید بهترین مکان برای استفاده از چنین کفپوش هایی در حمام و سرویس بهداشتی است. زیرا مدل‌های سه بعدی با موضوع دریا و اقیانوس برای این قسمت‌ها کاملاً مناسب هستند؛ اما با خلاقیت بیشتر می‌توانید از آنها در دیگر اتاق‌های خانه مانند آشپزخانه هم استفاده کنید.

زمانی که وارد یک محیط با کفپوش سه‌بعدی با طرح امواج دریا می‌شوید، درست مانند این است که موج‌های دریا هنگام ورود شما به اتاق از کف زمین به سمت بالا حرکت می‌کنند. استفاده از کفپوش های مختلف ازلحاظ نوع استفاده بسیار مهم است.

این نوع کفپوش ها تمامی مشکلات شما را حل کرده است. اجرای کفپوش سه بعدی متحرک راحت و بی‌دردسرتر از انواع کفپوش است و مزیت مهم کفپوش سه بعدی متحرک، یکدست شدن کار و استفاده از طرح دلخواه و از همه مهم‌تر ضدخش بودن آن است. در مکان‌های زیر می‌توانید از کفپوش سه بعدی متحرک استفاده کنید:

  • اتاق کودک
  • اتاق‌خواب
  • حمام
  • سرویس بهداشتی
  • پذیرایی
  • لابی
  • راه‌پله
  • آشپزخانه
کفپوش سه بعدی
چشم اندازی از کفپوش سه بعدی متحرک

مزایای کفپوش سه بعدی متحرک

  1. زیبایی و جلوه یکپارچگی کار
  2.  نصب آسان
  3. هزینه مناسب

معایب کفپوش سه بعدی متحرک

  1. در مکانهای تاریک استفاده می شود
  2.  ایجاد سردرد در صورت استفاده زیاد 

عوامل مؤثر بر قیمت

اولین و مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده‌ی قیمت این کفپوش ها، نوع کفپوش  است.قیمت  کفپوش ها در منزل به متراژ، زیرسازی و مسافت مشتری تا محل کارگزار (در مورد شهرستان‌های اطراف توافقی صورت می‌گیرد که هزینه‌های ایاب و ذهاب هم محاسبه می‌شود) بستگی دارد.

معمولاً در منازل مبلغ بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان آب می‌خورد و چنانچه متراژ بالای ۱۰ متر بود تا ۲۸۰ هزار تومان هم امکان اجرا وجود خواهد داشت. برای اجرای استاندارد همان ضخامت ۳ تا ۴ میل را لحاظ می‌کنیم.

نکته: توجه کنید قیمت این مدل‌ کفپوش ها که در این مقاله درج‌شده، بر اساس یک اجرای استاندارد و کاملاً حرفه‌ای است. ممکن است باقیمت‌ پایین‌تری هم انجام شود، ولی مطمئن باشید که یا از متریال مرغوب استفاده نمی‌شود و یا کارگزار از حق‌الزحمه‌ی خود تخفیف قائل می‌شود و یا استاندارد استفاده از متریال رعایت نمی‌شود.

  • ابتدا شرایط کف را بررسی کنید. چنانچه رطوبت‌زدایی و چربی زدایی لازم داشت، هزینه‌های برطرف سازی هرکدام مجزا محاسبه می‌شود.
  • متراژ در قیمت‌ این نوع کفپوش ها مؤثر است. هر چه متراژ بیشتر باشد، می‌توان از هزینه‌های اجرا کاست. 
  • فضای باز به خاطر نوع متریال مصرفی که باید anti uv باشد، معمولاً قیمت بیشتری دارد و اگر کف تراز نباشد و  همچنین خلل و فرج در آن زیاد باشد، مقدار مصرف متریال جهت زیرسازی بیشتر خواهد بود.
  • مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت کفپوش سه بعدی متحرک به نوع کاربری آن بستگی دارد.
  • کفپوش هایی که کاربری زیادی و تحمل فشار و تردد بالایی دارند، باید مسلح شوند و ضخامت نهایی بیشتر خواهد بود.
  • ضخامت تعیین‌شده هم از عوامل مؤثر در قیمت کفپوش سه بعدی متحرک است.
  • بستر زیرین کار و شرایط موجود کف هم بعد از بررسی نهایی باید موردتوجه قرار گیرد و چنانچه ایرادهایی داشت  با کفپوش اپوکسی و نحوه‌ی زیرسازی مغایر بود، باید مجزا محاسبه شود.
کفپوش سه بعدی
عوامل مؤثر بر قیمت کفپوش سه بعدی متحرک

یک مسئله‌ی مهمی که درباره قیمت این کفپوش ها حائز اهمیت است، این است که باید تمام عوامل بررسی شود و سپس از مکان پروژه بازدید کنیم. در مرحله‌ی بعد نحوه پرداخت مشخص می‌شود و کاربری هم یکی دیگر از عواملی است که در قیمت تأثیر می‌گذارد.

عوامل دیگری هم مانند زیرسازی،متراژ، فضای موجود، میزان خرابی کف و تراز بودن کف، وجود رطوبت و چربی و میزان آلودگی و… وجود دارد.

قیمت کفپوش سه بعدی متحرک و ساده 

  • قیمت اجرای کفپوش تک‌رنگ ساده باضخامت 2 میلی‌متر: هر مترمربع 150000 تومان
  • قیمت اجرای کفپوش تک‌رنگ ساده باضخامت 3 میلی‌متر: مترمربع  175000 تومان
  • قیمت اجرای کفپوش تک‌رنگ ساده با رزین براق: هر مترمربع 200000 تومان
  • قیمت اجرای کفپوش سه‌بعدی و استیکر: هر مترمربع از 400000 تا 600000 تومان
  • قیمت اجرای کفپوش ابر و باد: هر مترمربع 190000 تومان
  • قیمت اجرای کفپوش آسانسور: هر عدد 700000 تومان
  • هزینه کفسابی (در صورت نیاز): هر مترمربع 40000 تومان

با گذر از پایین بودن قیمت کفپوش سه بعدی متحرک، کفپوش اپوکسی سه‌بعدی می‌تواند محیط داخلی خانه شما را متفاوت از دیگران و با جلوه‌ای فوق‌العاده نشان دهد. این را بدانید که از هر پوششی برای کف موردنظر خود استفاده می‌کنید، معمولاً از چوب، سرامیک و لمینت هستند که توانایی مقابله با اپوکسی سه‌بعدی را ندارند. جالب بودن این نوع کفپوش این است که از تصاویر زاویه‌دار یا همان پرسپکتیو و با در نظر گرفتن لایه‌های نیمه شفاف زیادی استفاده می‌شود تا حس سه‌بعدی بودن منتقل شود.

قیمت در منازل مسکونی

متراژ برای نصب و تعیین قیمت این کفپوش ها بسیار مؤثر است. مثلاً برای نصب یک کفپوش بین یک تا پنج‌متر، هزینه متریال جدا محاسبه می‌شود ولی اجرت نصب زیر ۵ متر همان ۵ متر منظور می‌گردد.

دقت کنید فقط اجرت نصب کفپوش ۵ متر و متریال‌ها به همان اندازه‌ی مورد مصرف محاسبه می‌شود. البته در بیشتر موارد، این مدل متراژها به‌صورت چکی قیمت داده می‌شود.

در بحث قیمت این کفپوش ها به عوامل زیادی برمی‌خوریم که محاسبه آن‌ها می‌تواند قیمت نهایی را با اختلاف مواجه کند. همیشه کارفرما و کارگزار باید این عوامل را بررسی کنند تا به مطلوب‌ترین قیمت ممکن برسد تا برای طرفین قابل‌قبول باشد.

 

کفپوش سع بعدی
نمونه ای از کفپوش سه بعدی متحرک

قیمت کفپوش سه بعدی متحرک استیکری

قیمت کفپوش های دوبعدی یا طرح‌های استیکر یا وکتور متری در حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

این مدل نسبت به کفپوش سه‌بعدی یک مرحله بیشتر دارد و در قسمت‌هایی از آن به‌جای پوستر، از طرح‌های اسلیمی استفاده می‌شود.

مرحله‌ی اضافه‌تر روکش است که ممکن است در طرح سه‌بعدی نیازی نباشد ولی چون سطح کار دیده می‌شود، حتماً باید رنگ کفپوش کامل و تمیز باشد.

در این مدل باید رنگ رویه دو بار اجرا شود. چون اگر کوچک‌ترین ایرادی داشته باشد، خود را نشان می‌دهد و به همین دلیل ازلحاظ قیمت، تفاوت زیادی با کفپوش سه بعدی متحرک ندارد.

مراحل انجام سفارش کفپوش

  • ابتدا عکس و طرح دلخواه کفپوش سه‌بعدی را انتخاب و به ما اعلام می کنید.
  • سپس ما آن را ویرایش می‌کنیم.
  • در مرحله بعد پرسپکتیوی مناسب با مکان موردنظر ایجاد می‌کنیم که این نوع کفپوش ها حس بسیار جالبی را در هر مکانی خلق می‌کند.
  • سپس عکس یا طرح‌ها را با دستگاه‌های حرفه‌ای پرینت، چاپ می‌کنیم.
  • بعد از آن عکس را بر روی سطح موردنظر می‌چسبانیم.
  • در انتها روی عکس را با لایه‌هایی از لاک‌الکل و مواد اپوکسی می‌پوشانیم.

باید بگوییم که انجام مراحل ذکرشده تخصصی است و دشواری خاص خودش را دارد بنابراین ما خیلی کوتاه و خلاصه به آن اشاره کردیم.

اگر این مطلب برایتان جذاب بود، به شما پیشنهد میکنیم که مقاله پارکت و لمینت را از دست ندهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما