چاپ پوستر دیواری سه بعدی

چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی

به پیج اینستاگرام پرینت لوتوس سر بزنید و از تخفیفات ویژه ما باخبر بشید…

برای مشاهده نمونه کار ها و ثبت سفارش و یا مشاهده قیمت حدودی سفارشات خود روی دکمه زیر کلیک کنید .

چاپ پوستر دیواری 3 بعدی

چاپ پوستر دیواری سه بعدی یکی از جدید ترین محصولات دکوراسیون داخلی این روز ها است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. چاپ پوستر ها با طراحی خاصی تولید می‌ شوند.

چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی
چاپ پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری قطعاتی هستند که در کنار یکدیگر بر روی دیوار و یا هر سطح عمودی چیده شده و ظاهر زیبایی به دیوار ها می بخشد. چاپ پوستر دیواری سه بعدی از عمده کار هایی است که امروزه انجام می شود. معمولاً پوستر دیواری شامل هر دو عنصر متن و گرافیک می‌ باشند. پوستر دیواری می‌تواند جذاب و چشم‌ نواز باشد. هر چند یک پوستر ممکن است فقط شامل متن و یا یک طرح گرافیکی باشد.

پوستر های دیواری از ترکیب 4 عنصر اصلی: طراحی، رنگ، متریال و جوهر تشکیل ‌شده است. هر زمان که پوستر دیواری Skyview را خرید می ‌کنید، این عناصر کلیدی به طرز ماهرانه ‌ای با هم ترکیب می‌ شوند تا طیف وسیعی از سبک‌ ها، طرح ‌ها، رنگ ‌ها و الگو ها، با توجه به گستره وسیعی از برنامه ‌ها با دقت و نظارت به جزئیات توسط دستگاه‌ های مخصوص به جریان می افتند تا پوستر دیواری شما را تولید کنند.

چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی
مشخصات و چاپ پوستر دیواری سه بعدی

چاپ کاغذ دیواری پوستری

چاپ کاغذ دیواری پوستری امکان نمایش تصاویر مختلف را در طرح‌ ها و نقش ‌های مختلف دارد که استفاده فراوانی در سالیان اخیر پیدا کرده است. در چاپ کاغذ دیواری پوستری، نمایش تصاویر هم چون پوستر آن‌ ها را به کاغذ دیواری پوستری موسوم ساخته است. کیفیت تصاویر چاپ‌ شده روی این کاغذ دیواری بسیار بالا است.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری با طرح‌ های مختلف بر روی رول ‌های با عرض 105 سانتی متر چاپ‌ شده و ارتفاع آن بستگی به دیوار شما دارد. یک دیوار ممکن است از چند قطعه رول تشکیل شود و به‌ آسانی با کنار هم قرار گرفتن در هنگام نصب، پوستر دیواری شما تکمیل می‌ گردد.

چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی
نحوه چاپ پوستر دیواری سه بعدی

چاپ انواع پوستر دیواری

  • پوستر دیواری سه بعدی
  • چاپ پوستر دیوار پرسپکتیو
  • چاپ پوستر دیواری منظره و طبیعت
  • چاپ پوستر دیواری اشکال هندسی
  • چاپ پوستر دیواری فانتزی
  • چاپ پوستر دیواری اتاق کودک
  • چاپ پوستر دیواری اختصاصی
  • چاپ پوستر دیواری چرمی
  • چاپ پوستر دیواری ابریشمی
  • چاپ پوستر دیواری سنگی (سندی)
  • چاپ پوستر دیواری حیات‌وحش
  • چاپ پوستر دیواری سیاه‌سفید
  • چاپ پوستر دیواری پرتره
  • چاپ پوستر دیواری سورال
چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی
خرید و چاپ پوستر دیواری سه بعدی

دستگاه چاپ پوستر دیواری اختصاصی

با پیشرفت روز افزون علم و صنعت چاپ در دنیا و با ظهور دستگاه‌ های چاپ لارج فرمت امروزه این امکان برای ما بسیار سهل ‌تر از گذشته شده که بتوانیم دقیقا و تماماً نیاز خود را متناسب با مد و شرایط دوران پیاده ‌سازی و اجرا کنیم و طبیعتاً هزینه‌ بسیار کم تری را متقبل شویم.

ویژگی ‌های پوستر دیواری 3 بعدی

سادگى در اجرا و قیمت این پوستر دیواری‌ها سبب شده که در بین مردم طرفداران زیادی کسب کند. در قرن جدید انفجار اطلاعات و انقلاب ارتباطات به نحو عجیبى دنیای دکوراسیون داخلی را تحت الشُعاع قرار داده است به گونه ای که ورود یک محصول جدید مثل این نوع کاغذ دیواری علاوه بر این که به ‌صورت وایرال، در بین مردم یک کشور اپیدمى می‌شود، بلکه مرز ها شکسته شده و در جهانى که امروز یک دهکده است دست ‌به‌ دست تبلیغ می‌ گردد.

چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی
دستگاه چاپ پوستر دیواری 3 بعدی

پیشرفت در تکنولوژی ‌های رایانه ‌ای مثل گرافیک و طراحى سبب شده طرح‌ های مختلف کاغذ دیواری سه ‌بعدی متناسب باسلیقه هرکسی در هر جایی هر روز تولید شوند. همگامى این پیشرفت ‌ها به‌ صورت هم‌ افزایی و پیشرفت موازی علوم همگى دست ‌به ‌دست داده تا ما هر روز با نمایش یک محصول جدید در همه حوزه ‌ها و دکوراسیون داخلى سورپرایز شده و محیط خود را با آن تطبیق دهیم. که این نوع از کاغذ دیواری ‌ها گامى جدید در صنعت دکوراسیون داخلى و یک نقطه عطف در دیزاین منازل شما مى باشد.

تفاوت چاپ پوستر دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ‌ها معمولاً به‌ صورت انبوه تولید شده و از یک الگو یا طرح تکرار شونده تشکیل می‌ شوند، این به این معنی است که دیگر در مدل یا تصویر آن تغییری صورت نمی‌ پذیرد. حتی سایز های آن‌هم ثابت بوده و از یک ابعاد خاص پیروی می‌ نماید. در صورتی‌ که پوستر های دیواری سفارشی قابلیت چاپ هر نوع طرح یا تصویری را دارا بوده و می‌تواند مطابق با سایز دلخواه چاپ گردد.

کاربرد پوستر دیواری

پوستر دیواری را می‌ توان در هر فضایی به کاربرد. تنوع تصاویر پوستر های دیواری به‌ قدری زیاد است که می‌ توان طرحی متناسب برای هر مکان را از بین آن ‌ها انتخاب کرد، مثلاً برای یک محیط اداری می‌ توان از طرح یک نقشه، یا نمای یک شهر استفاده نمود. البته انتخاب طرح بستگی به نوع کاربرد محیط دارد و امری سلیقه‌ ای می ‌باشد. بهترین جا برای نصب یک پوستر دیواری، اصلی‌ ترین دیوار است.

چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی
انواع چاپ پوستر دیواری سه بعدی

مزایای چاپ پوستر دیواری سه بعدی

  • پوستر های دیوار چینی و ایرانی قابل‌ شست ‌و شو می ‌باشند.
  • برجسته ‌ترین ویژگی پوستر دیواری سه بعدی، که به‌ عنوان کاغذ دیواری پوستری نیز شناخته می ‌شود، طراحی‌ هایی است که به مکانی که در آن استفاده ‌شده است، عمق می ‌بخشد.
  • هم‌ چنین می‌ توانید سال ‌ها از این پوستر های دیواری سه بعدی استفاده کنید، بدون این که کهنه و فرسوده شوند.
چاپ پوستر دیواری سه‌ بعدی
استفاده و چاپ پوستر دیواری سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما