مزایا و معایب کاغذ دیواری نانوون

مزایا و معایب کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون یکی از انواع کاغذ دیواری های کاربردی، کاغذ دیواری نانوون بوده که به دلیل دوام بالا مورد توجه قرار می گیرد. در صورتی که قصد خرید یا اطلاع از جزئیات مزایا و معایب کاغذ دیواری نانوون دارید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون یکی از بهترین و باکیفیت کاغذ دیواری هایی است که از متریال های مانند الیاف پارچه و کاغذ تولید می ‌شود. این نوع کاغذ دیواری از ترکیب خاصی از فیبر های مصنوعی و طبیعی ساخته شده است که باعث شده، به صورت ضد آب تولید شده و قابلیت تنفس را داشته باشد. و با در نظر گرفتن کیفیت و زیبایی و شکیل بودن آن، میتواند انتخابی مناسب در میان انواع پوستر دیواری هت باشد

مزیت ها و معایب کاغذ دیواری نانوون

در زمان خرید کاغذ دیواری توجه به مزیت ها و معایب کاغذ دیواری اهمیت بالایی و باید با توجه به اقلیم و نوع آب و هوای منطقه خریداری می شود. در ادامه به برخی مزایا و معایب این کاغذ های دیواری اشاره می کنیم.

جدا سازی آسان

کاغذ دیواری نانوون به راحتی قابل جدا کردن است و هنگام کندن آسیبی به دیوار نمی‌ زند. این امر احتمالا به ویژگی‌های خاص ساختاری یا موادی که در تهیه این کاغذ استفاده می‌شود، باز می ‌گردد. این کاغذ از موادی با ساختاری انعطاف ‌پذیر ساخته شده است که هنگام جدا کردن یا کندن، به دیوار آسیب نمی ‌رساند. این ویژگی بسیار مفید برای کسانی است که قصد تعویض کاغذ دیواری در آینده را دارند.

مقاوم در برابر پارگی

این محصولات علاوه بر این که مطابق با سلیقه عموم و مد روز بوده و جزو کالا های شکیل و لوکس محصوب می شوند، همچنین دارای مقاومت بالا در برابر پارگی و پاره شدن هستند. این ویژگی به این معنی است که آن ها در طول فرآیند نصب و جداسازی از دیوار، به راحتی پاره نمی ‌شوند. این مزیت اغلب به ساختار قوی و انعطاف‌ پذیری کاغذ دیواری نانوون برمی‌گردد.

کاغذ دیواری های نانوون

سازگار با محیط زیست

این متریال در واقع جزو محصولاتی هستند که با محیط زیست سازگار هستند و به عنوان یکی از گزینه‌ های دوستدار طبیعت در بازار محسوب می ‌شوند. این محصولات از مواد بازیافت شده یا منابع طبیعی استفاده کنند که کمک به حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از منابع غیرقابل تجدید پذیر می ‌کند.

عدم حساسیت پوست در هنگام برخورد

کاغذ های دیواری نانوون به دلیل استفاده از مواد طبیعی در ساختار آن ها، دارای خواص ضد آلرژی و حساسیت هستند. این به این معنی است که این کاغذ ها احتمالاً حاوی موادی هستند که به طور طبیعی موجب کاهش ریسک واکنش‌ های آلرژیک یا حساسیت ‌های مرتبط با پوست و تنفس در افراد می ‌شوند.

این کاغذ دیواری ها دلیل خواص ضد آلرژی و حساسیت، بهترین گزینه برای پوشش اتاق کودکان محسوب می‌ شوند. این موضوع برای والدینی که به سلامتی و راحتی فیزیکی و زیبایی اتاق کودکان خود اهمیت می‌دهند، بسیار مهم است.

تنفس پذیری بالا

این نوع کاغذ دیواری به دلیل خواص خاصی که دارد، می‌تواند رطوبت را به خوبی جذب کرده و به محیط اجازه دهد تا تنفس کند، به این ترتیب رطوبت در آن باقی نمی‌ماند. این ویژگی مهم باعث می‌شود که کاغذ دیواری نانوون محیطی مناسب برای جلوگیری از رشد قارچ و باکتری‌ ها فراهم کند.

قیمت بالا

این محصول از بهترین متریال ها ساخته شده که کیفیت بالایی داشته، حالت تنفس پذیری داشته و در زمان کوتاه دچار ایراد نمی شود. با توجه به این موارد و متریال های باکیفیتی که در ساخت این کاغذ دیواری استفاده شده، باعث افزایش قیمت نهایی این محصول می شود. به طور کلی اجرای این کاغذ دیواری هزینه بالایی داشته ولی طول عمر بالا نیز خواهد داشت.

نصب تخصصی

برای نصب کاغذ دیواری نانوون نیاز به افراد متخصص بوده و باید زیر نظر این افراد نصب شود. افراد اماتور توانایی نصب این محصول را نخواهند داشت.

زیرسازی اصولی

جهت نصب این محصول باید زیرسازی اصولی انجام شده تا در زمان نصب و استفاده کاغذ دیواری دچار ایراد یا اشکال نشود. پس نصاب اول دیوار را بررسی کرده و اگر نیاز به زیرسازی باشد، انجام می شود تا کاغذ دیواری به درستی نصب شود.

کاغذ دیواری نانوون

جمع بندی

در این بحث به مزایا و معایب کاغذ دیواری نانوون پرداختیم. در صورتی که قصد خرید کاغذ دیواری از نمایندگی ها و تولید کنندگان برتر این محصول را دارید، برای مقایسه قیمت ها و خرید آن می توانید به مجموعه پرینت لوتوس مراجعه کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما