صفر تا صد دیوار پوش پی وی سی

دیوار پوش پی وی سی

دیوار پوش پی وی سی PVC یکی از پوشش های کاربردی در دیزاین داخلی برای کاور انواع دیوار ها، جزو متریال لوکس و شیک و ترند شده و مطابق با مد در جهان بوده که بر حسب کاربرد آن استفاده می شود. و همچنین لازم به ذکر است که با اکثر سازه های نمایشگاهی هارمونی و جلوه ای زیبا به ارمغان می آورد. برای بررسی نکاتی ضروری که قبل از انتخاب و خرید این محصول لازم است بدانید، با ما همراه باشید.

منظور از دیوارپوش پی وی سی چیست

دیوار پوش پی وی سی  که با نام پنل های دیواری PVC نیز شناخته می شود که از متریال پلی وینیل کلراید ساخته می شود. این پوشش با توجه به به مقاومت بالای آن از پلاستیک سخت و مقاوم ساخته می شود. این محصول به عنوان جایگزینی مناسب برای دیوار پوش‌های سنتی مانند گچبری یا سنگ به‌کار می ‌رود. این پنل ها به راحتی به سطوح دیواری نصب شده و به شکل ورق ساخته می شود.

نکات مهم در زمان استفاده از دیوارپوش پی وی سی

حساسیت بالای دیوارپوش پی وی سی

با توجه به حساسیت دیوار پوش‌های PVC در برابر نور خورشید، بهتر است آن‌ ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند. زیرا این موضوع می‌ تواند باعث از دست دادن رنگ و جلای آن‌ ها شود. برای جلوگیری از این مشکل، می‌توانید سایبان‌ ها را برای دیوارپوش‌ های PVC نصب کنید تا به حداکثر از تابش نور خورشید جلوگیری شود.

عدم افزایش دمای بیش از حد محیط

با توجه به حساسیت بالای دیوارپوش‌ های PVC نسبت به درجه حرارت، لازم است در صورت افزایش ناگهانی درجه حرارت ساختمان، اقدامات احتیاطی انجام شود تا جلوی احتمال اشتعال آن‌ها گرفته شود. برای این منظور، به دقت باید ساختمان بررسی و ابزار های گرمایشی نباید به صورت مستقیم نزدیک به دیوارپوش‌های PVC قرار گیرند. در نظر داشته باشید انتقال حرارت می ‌تواند به دیوارپوش آسیب برسد. از نصب دیوارپوش در مجاورت بخاری و شومینه خودداری نمایید.

عدم ورود ضربه به دیوارپوش

ورود ضربه با فشار زیاد باعث ورود آسیب به دیوارپوش می شود. از این رو نباید هیچ گونه موارد تیز مانند چکش و موارد دیگر به دیوارپوش برخورد نکند. در نظر داشته باشید، در صورت ضربه، امکان تعویض بخش آسیب دیده وجود دارد.

طرح و رنگ هماهنگ با دکوراسیون

یکی از موارد بسیار مهم، توجه به هماهنگی طرح و رنگ دیوار پوش پی وی سی با رنگ دکوراسیون و طرح های خاص در فضای داخلی و خارجی است. برای فضا های کوچک رنگ های روشن مناسب بوده که باعث وسعت فضای داخلی می شود. می توانید با توجه به نوع کاربری فضا از رنگ ها و تم های مختلفی نیز استفاده کنید.

دیوار پوش pvc

عدم استفاده از دیوارپوش پی وی سی در محیط های عمومی

به طور معمول به دلیل این که این متریال مقاومت کمتری در مقابل ضربه و موارد دیگر دارد، در محیط های عمومی به دلیل ورود آسیب بیشتر، استفاده نمی شود. برای فضا های عمومی می توان از دیوارپوش های مقاوم تر استفاده کرد.

شست و شو آسان

یکی از ویژگی های این محصول، شست و شو آسان آن بوده که به دلیل متریال پلاستیکی آن، هیچ گونه آسیبی به محصول وارد نمی شود.

امکان ورود ضربه یا آسیب هنگام حمل و نقل

باید حمل و نقل این متریال با احتیاط کامل انجام شود. تمامی وسایل با دیوار پوش یو پی وی سی فاصله داشته تا هیچگونه آسیبی به دیوار ها وارد نشود.

انواع دیوارپوش یو پی وی سی

یکی از انواع دیوارپوش های کاربردی، نوع پی وی سی بوده که به دلیل طرح های بسیار زیبای خود، مورد توجه افراد قرار می گیرد. دیوارپوش یو پی وی سی روکش دار، دیوارپوش یو پی وی سی چاپی، دیوارپوش ضد ضربه، دیوارپوش براق، دیوارپوش سفید مات، دیوارپوش سه بعدی جز محبوب ترین دیوارپوش های یو پی وی سی در جهان است.

دیوار پوش

جمع بندی

دیوارپوش یو پی وی سی ضد رطوبت بوده و از رشد قارچ و حشرات موذی جلوگیری می کند. با توجه به این محصول انعطاف پذیری و استحکام بالایی در مقابل شرایط آب و هوایی داشته و به دلیل قیمت مناسب آن مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. در این بحث به نکاتی در مورد دیوار پوش پی وی سی پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و خرید آن به فروشگاه پرینت لوتوس مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما